vrijdag 1 januari 2021

Wat zal 2021 ons brengen....?

Ik weet het niet en dat is maar goed ook!


 

Wie had immers kunnen bedenken dat 2020 zich ook zo gedenkwaardig zou voltrekken....

Maar omdat iedere start weer een nieuw begin betekent van iets onbekends start ik met drie foto's die mij hoopvol stemmen:




Deze foto's zijn genomen eind December toen de winter nog maar iets meer dan een week oud was. De hele koude kille winter ligt nog voor ons. Een donkere tijd qua daglicht. Mooi vind ik het dan dat de knoppen in struiken en bloemen allang aanwezig zijn.




Ze hebben geen enkele last van die kou en lijken zich op te maken voor de start van het voorjaar.
Een beetje een ontluikend verlangen naar warmte, zon en heel veel meer daglicht. 




Ook al krijgen we nog vorst, sneeuw en meer winters ongemak, de natuur maakt zich op voor een frisse start! Heb nog even geduld.... Eén ding weten we zeker... de dagen worden weer langer en de zomer ( met de lente als voorbode) is in aantocht. 

Dat stemt mij ieder jaar weer hoopvol en vrolijk!
En wat het jaar verder ook brengt we zullen het gaan zien en beleven, maar ik kijk sowieso hoopvol VOORUIT!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...