donderdag 14 januari 2021

Morning has broken...

 Vanmorgen was ik lekker vroeg op, op mijn vrije dag en nam mijn fototoestel mee toen ik ging wandelen.




Het zonnetje moest nog opkomen maar het was toen ik vertrok al wel enigszins licht.




Met een paar minuten was ik op de dijk en vanaf daar kun je goed ver weg kijken en heb je mooie luchtpartijen.




Omdat het ook toen nog onder nul was, kon ik de mooi berijpte planten ook even kieken!




Bij de zwemkolk waren mooie riethalmen en bomen die een mooi contrast en silhouet vormen tegen de lucht.





En daar komt het zonnetje nèt boven de horizon uit piepen....





Even een close up van de rietpluim.




Toen de zon eenmaal op was werd deze boom, iets verderop aan de dijk, mooi beschenen door het ochtendlicht.




Er staan diverse imposante bomen langs de dijk en dit exemplaar heeft de takken ook mooi naar beneden hangen wat een mooi kijkje geeft. 


Later heb ik mijn camera maar opgeborgen en heb nog even een paar kilometers doorgelopen. Een goede start van de dag.

3 opmerkingen:

  1. Wat een goede start van de dag! En dank je dat we mochten meegenieten aan de hand van je prachtige foto's! Hier was en is het te bewolkt om vandaag de zon te zien te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zijn je foto's van de zonsopkomst!
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...