vrijdag 8 januari 2021

Keuzes maken...

 Ik plaats dit bericht met enige tegenzin.

Hoewel ik echt hou van mijn boekenverzameling en in het bijzonder van het zoeken naar unieke exemplaren, het leggen van nieuwe contacten en alles er omheen (eigenlijk is het geen hobby, maar een passie, al een fiks aantal jaren inmiddels), maar het gaat ten koste van heel veel dingen.




Het vele internetten, afspraken maken en koesteren van de vele genres. Het kost mij veel teveel tijd en energie, waardoor ik vaak aan de meest simpele huishoudelijke taken niet meer toe kom, en uiteindelijk ben ik op het punt gekomen dat ik helaas keuzes moet maken.
Ik zal daarom met pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn collectie.
Hieronder een lijst met items.
Graag bieden naar waarde, en alleen bij serieuze interesse graag:
- stofzuiger
- diverse afwasborstels
- twee afwas teiltjes
- stoffer en blik
- emmer en mop
- diverse afwasmiddelen
- diverse schoonmaakmiddelen
- bezems
- wasmanden
- strijkplank
- strijkijzer
- toilet borstels
- toilet spray
- meerdere vaatdoekjes
- raam zeem en trekker
- brede emmer voor ramen zemen

3 opmerkingen:

  1. Oh, geweldig!!! Ik dacht, terwijl ik zat te lezen dat je met pijn in het hart afscheid ging nemen: "ja maar, dan hoef je toch je verzameling niet weg te doen, alleen wat minder op zoek naar nieuwe aankopen". En toen kwam de clue, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeff.... ik dacht ook al maar nu :)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's nog eens humor! Voor een vrolijke vrijdag.
    Zit eigenlijk zelf ook al met een complete collectie van dat al in mijn maag en keukenkastjes.
    Worden erfstukken, ben ik bang :>)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...