vrijdag 22 januari 2021

Stairway to heaven.....(5)


Ditmaal geen echte trap, alhoewel, hij brengt je wel naar de overkant.



 

Maar dan weer niet omhoog.

Razendknap gemaakt is deze 3D tekening op een saaie vloer in een lange gang.

Levensecht lijk je in een diepe afgrond te kijken terwijl je over een wiebelende plankenvloer loopt die slechts met touwen aan weerszijde is vastgeknoopt. En dan ook nog zonder leuning. 


Hoewel je weet dat het niet echt is denk ik dat ik toch wel erg aan de zijkant zou blijven lopen.

Links of rechts van de "afgrond" dus...


Knap hoor als je dit zo kunt bedenken én uitvoeren!

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend knap is dit gemaakt! Ook ik zou langs de muur gaan lopen, zo ver mogelijk van de "afgrond" af, ik krijg al kriebels in mijn buik als ik er naar kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zulke tekeningen zijn ware kunstwerken lijkt mij ook eng om erover heen te lopen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...