zaterdag 3 oktober 2020

Het mysterie van het oude speldenkussen... en het nieuwe exemplaar!

Toen ik wat kleine blokjes overhield van de replicaquilt besloot ik daar een klein speldenkussentje van te maken. Het oude, gekregen exemplaar vond ik niet meer mooi en dit was een mooie gelegenheid!




Voorzichtig haalde ik er alle speldjes en naalden uit. Maar ik had eerder gehoord van mijn moeder dat ze in een oud spelden kussen heel veel naaldjes gevonden had. Omdat de oude toch in prullenbak zou belanden zette ik de schaar er in. Tussen alle draadjes die kennelijk als opvulling gediend hadden vond ik inderdaad een enkele speld en heel veel naalden!

Hoeveel?
Geloof het of niet maar ik haalde er 47 stuks uit!
De meeste waren inie minie quiltnaaldjes maar ook een flinke stopnaald was er in verdwenen!




Na veel gepruts en au.... nóg een exemplaar gebruikte ik de oude vulling in het nieuwe kussentje en voilà.... 






Het is weer klaar voor gebruik!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...