maandag 5 oktober 2020

Alle grote blokken aan elkaar...

Het heeft even geduurd, maar alle 24 grote blokken van de replicaquilt,



zitten aan elkaar. De blokken waren in december 2017 immers al klaar maar ik was met een hoop andere dingen bezig en dus bleef het quilten erbij...


een close-up


Maar nu is het klaar!

Vier blokken breed en zes blokken hoog.





Er zijn lichte en donkere randen maar vind best wel wat blokken minder duidelijk qua onderscheid.
Ik hoop dat dat met het quilten nog meer duidelijker gaat worden. Dat wil ik bereiken door de lichte delen juist door te quilten zodat het donkere meer naar de voorgrond komt.




Ook die kleine blokjes die rondom komen zijn al bijna klaar maar ik moet alleen nog bedenken wat voor kleur het hele smalle randje krijgt wat die rand en de grote blokken aan de binnenzijde onderbreekt.

Heel licht van kleur of juist fel?

Daar moet ik nog even over nadenken en het uitproberen wat het beste staat.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...