maandag 19 oktober 2020

De quilts die ik onderhanden heb....

Niet dat ik geen plannen en ideeën heb om aan iets nieuws te beginnen maar omdat ik nog zoveel niet af heb ben ik maar even zo verstandig ( ahum) om eerst maar even een poging doen om de oudjes af te maken....



Zo is er nog altijd de vingerhoedjesquilt, Hier voor moet er nog gestempeld en geknipt worden. Nog een flink aantal rijen moeten gemaakt worden. Dit gaat met de hand. En de rijen uiteindelijk aan elkaar maken gaat wel weer machinaal. Zeker weten doe ik het nog niet maar ik ben nu van plan om ook het doorquilten op de naaimachine te gaan doen.



 

In een vergevorderde stadium is mijn jelly roll quilt. Dit zit al helemaal in elkaar en ook het quiltwerk, dat ik met de hand doe is al over de helft. En nu de dagen weer kouder worden is het ook wel weer fijn om met een dekentje half over je heen aan het werk te gaan. Zomers moet ik daar toch niet aan denken...

En is dat het dan? Maar twee stuks? Nee bij lange na niet...

Er is nog veel meer niet af en bij sommige werkstukken trekt het mij ook niet meer om er mee verder te gaan.

Maar ach... een olifant eet je ook niet in één keer op zullen we maar zeggen.

Hapje voor hapje en dus beetje bij beetje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...