zaterdag 24 oktober 2020

Herfstkrans....

Bij het opruimen van mijn hobbykamer, zo af en toe moet dat, kwam ik deze herfstkrans weer tegen.



 
Met mooie batikstofjes in allerlei herfsttinten. Een gedeelte van de zakjes al genaaid, een klein gedeelte al gevuld maar nog lang niet klaar. Wat ontbreekt is de raffia om de zakjes in te snoeren en vast te maken aan de krans.
 Hier moet ik binnenkort maar eens naar opzoek en in afwachting daarvan ga ik maar weer wat zakjes vullen en dichtnaaien.


Ik ben ooit samen met een vriendin aan deze krans begonnen maar door een verhuizing, beide zijn naar elders vertrokken, is het in de vergetelheid geraakt.


 Het zou toch wel erg leuk zijn als ie deze herfst nog opgehangen kan worden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...