maandag 12 oktober 2020

Alle randen klaar rondom de replicaquilt...

 Klaar! Nou ja klaar? De randen zijn klaar, 60 blokjes, en zitten aan elkaar 



maar moeten nog wel aan de quilt gemaakt worden...




Al met al een beste klus maar vind het toch nog steeds heel leuk om er aan te werken. Bij de originele quilt, de antieke, die in het bezit is van het Quiltersgilde zit er een heel dun randje tussen het middenstuk en de rand. Zó fijn, ik denk maar een centimeter, dat het mij tot voor een maand geleden helemaal niet opgevallen was.




En dus moet ik er over nadenken of ik dit laat opvallen of juist niet.
Licht randje of een donker randje? 

Ik ben er nog niet helemaal uit maar heb genoeg stof om het uit te proberen. En dat moet ik dan een keer met daglicht doen want kunstlicht, waar ik de bovenste foto's mee gemaakt heb, geeft toch een vertekend beeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...