maandag 23 november 2020

Zwart, wit en rood.....uit de oude doos

Het is een klassieker maar deze drie kleuren doen het altijd goed!




Bovenstaande twee mini quiltjes die ik een paar jaar geleden maakte heb ik dan ook in die kleuren gemaakt. Met alleen maar blokjes gemaakt maar juist heel anders door gequilt met schuine lijnen en losse vormen. Hier onder zie je een detail van de achterkant tijdens het quilten, op dat moment nog niet klaar.



Ook in het dorpje dat ik een aantal jaren geleden maakte koos ik weer dezelfde kleurencombinatie.

De huisjes voornamelijk wit, de raampjes zwart en de daken natuurlijk....rood!



En omdat het zo'n mooie combi is en ik daar nog steeds niet op uitgekeken ben....

is de quilt waar ik nu aan werk ook weer in die kleurtjes.

Gelukkig is mijn lapjes voorraad nog steeds niet geslonken en kan ik nog even voor uit!


                            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...