maandag 16 november 2020

Vingerhoedjes naaien...

is een uitstekende bezigheid voor een regenachtige zondagmiddag en dus pakte ik het er weer eens bij.




Alle rijen die ik al klaar had zaten aan elkaar vast en dus was het tijd voor een nieuwe rij!
Rij 16  had ik al wel uitgezocht en op volgorde gelegd maar het zat maar voor een klein gedeelte aan elkaar. Een lekker klusje voor op de bank....





Hier een foto van de eerste 15 rijen die al aan elkaar zitten. 

Zwart, wit en rood is een goede combi en ik wilde met mijn vingerhoedjesquilt iets anders dan de geijkte afwisseling tussen licht en donker en dan ook steeds om en om. Daarom tekende ik een patroon en maakte er een soort kader omheen waar dan weer een speelse band doorheen slingert. Het doorquilten moet straks dat patroon nog meer accentueren.


Maar het duurt nog wel even eer ik daar aan toe ben. Want het totale patroon bevat 28 rijen en nu is dus rij 16 in de maak. Over de helft, dat wel...



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...