maandag 2 november 2020

Welk tussenbiesje voor de replicaquilt...?

ofwel het biesje waarvan het mij niet opgevallen was dat het in het originele quilt ( die in het bezit is van het quiltersgilde) zit.




En dus had ik er ook niet over nagedacht. Welke kleur moest het worden?

Toen ik de quilt, top en rand, bijna klaar had dacht ik wel dat het raar was dat het zomaar in elkaar overliep. Dat was dus ook niet zo. Ik zag het pas bij iemand anders op facebook die er ook mee bezig was. Ik zocht een foto van het origineel en ja hoor, een niet opvallend, subtiel randje tussen middenstuk en rand. 



Dus nu maar even wat uitgeprobeerd. Foto 1 een lichte turquoise biesje, foto 2 een beetje donkerder turquoise en een randje in de donkere terra kleur zoals op foto 3.


 


 

Ik ben er nog niet helemaal uit...

Wat zouden jullie doen??

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...