maandag 28 december 2020

Knipperde knip...

Rij zestien is nog niet helemaal in elkaar gezet maar om toch weer een beetje variatie te hebben voor de volgende rij heb ik maar weer wat nieuwe vingerhoedjes gestempeld.



Ik had nog genoeg lapjes die voor deze quilt nog niet gebruikt waren. Niet dat ik meters stof van iedere soort heb maar juist dit kleine vingerhoedjes figuurtje leent zich goed om te gebruiken in kleine lapjes. En dat koop ik dus regelmatig, stukjes van 30x40 of juist stroken van 10x 110. Genoeg vingerhoedjes kun je daar uithalen en dat maakt dat er veel variatie mogelijk is.



Dat werkt toch leuk. Effen lapjes zijn leuk maar ook stofjes met een printje zijn goed te gebruiken in deze quilt zoals dit aardbei-printje hier rechtsboven op de foto. Zolang de kleuren maar kloppen: overwegend rood met een beetje wit en andersom. Zwart of Rood of wit met een zwarte print.



 

En gelukkig zijn er genoeg lapjes te vinden die hier aan voldoen om tot dit resultaat te komen!

Ik kan nog even vooruit....

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...