vrijdag 4 september 2020

Wiebelende pinguin....voor Mees

Toen er een kleinkind op komst was én ik zag het patroon bij Jookz van de tuimelaar pinguïn was ik verkocht! 


Inmiddels is Mees  ( die mijn vriend opa en mij bonus oma maakt) de nieuwe wereldburger geboren én het kraamcadeau overhandigd en dus kan ik de foto's laten zien.



Bij CREAMIJN kocht ik de wobble boll die in de tuimelaar komt en ging ik opzoek naar garen. Ik kon uit mijn eigen voorraad putten, kocht er alleen een bolletje wit bij voor de zekerheid. Ook de voorraad veiligheidsoogjes vulde ik aan en kocht bovendien wat variatie in maten zodat ik het voor meerdere doeleinden kan gebruiken.





Ik ben blij met het resultaat en ga hem zeker nog een keer maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...