zondag 20 september 2020

Kleurenwiel...

Een paar maanden geleden zag ik bij Martine op facebook een afbeelding



  van een kleurenwiel. Die foto was gemaakt door één van haar zoons als thuiswerkopdracht ( corona) voor het vak ART. Dat vond ik zo leuk dat ik ook zoiets wilde maken. Maar het valt nog niet mee om in alle kleuren iets te vinden. Maar met stof, garen en bolletjes wol maak je een een goed begin. 


                       


Aangevuld met speelgoed ( mijn moeder had ook nog wat opgezocht) en gebruiksvoorwerpen. Maar als het goed is kun je dubbelklikken op de foto en zie je nog meer! Rode ui, druiven en een mandarijn doen het ook goed in het kleurenwiel.

Valt het je ook op dat de rode scheidsrechters kaart ( de gele ligt er ook tussen) eigenlijk oranje is?

Ik vond het erg leuk om de spulletjes te verzamelen en er over na te denken wat ik kon gebruiken. En er broeden al plannetjes om het nog een keer te maken maar dan met uitsluitend groente òf bloemen òf stofjes.
Wordt vervolgd....



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...