maandag 7 september 2020

Rij na rij....

Schreef ik vorige week al dat mijn replica quilt weer uit de kast kwam, dit maal heb ik de daad bij het woord gevoerd en de eerste rij bestaande uit vier blokken aan elkaar gezet.




Zo netjes mogelijk, met heel veel speldjes alle hoekpuntjes precies op elkaar.




 Tevreden met het eindresultaat van de eerste vier blokken. Nog maar 20 te gaan...

Maar al met al ben ik blij dat deze quilt weer onder handen is. Het is toch altijd wonderlijk dat iets maanden in de kast blijft liggen omdat de zin om er aan te werken ontbreekt. Eenmaal weer in the picture is het gewoon lekker om er aan te werken. Er zijn avonden dat ik er maar een half uurtje aan werk door bijvoorbeeld alleen maar blokjes te spelden. Om die vervolgens de volgende avond allemaal achter elkaar te naaien. In het weekend is er wat meer tijd om klusjes te doen die wat meer tijd kosten. Maar zo blijft de vaart en hopelijk het plezier om er iets aan te doen wel in het quilten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...