maandag 28 september 2020

Randblokjes...

De vorige keer vertelde ik al over de randblokjes van de replicaquilt.




Vier setjes van 10 stuks zijn al klaar. Nog twee sets van 10 stuks te gaan want in totaal heb ik 60 blokjes nodig.  Deze stofjes heb ik nieuw gesneden en genaaid maar komen nog wel steeds uit dezelfde stoffen voorraad die ik voor de grote blokken gemaakt hebben.  Ik vind het ook leuk om uit mijn eigen voorraad te putten. Ik gebruik dus wel dezelfde stoffen maar maak andere samenstellingen. En ik let er nu ook meer op dat het contrast voldoende is.




Maar de restanten, van sommige stofjes had ik nog blokjes over en die gebruik ik weer om nieuwe ruiten te maken.




  Nog even een blik op de grote blokken:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...