maandag 1 februari 2021

O, jee dat zit anders dan gepland ....

Eerst het smalle biesje aan de lange kant van de top, so far so good...
het naait niet makkelijk zo'n smal randje maar goed, dat wist ik van te voren.




En toen de lange randstroken aan de bies plus top, so far so good,

 ik kwam immers precies goed uit.




Ik stond alleen heel raar te kijken dat juist in het midden er een enorm verschil is van soms bijna een centimeter waardoor de hoekjes niet doorlopen. Raar toch? alle blokjes zijn even groot en als het op het begin uitkomt én op het eind wat gaat er dan mis? Geen idee, maar voor ik het uithaal ( en dat ga ik zeker doen) ga ik eerst de bies en randblokken op een andere manier aan de andere kant vastzetten.




 

Eerst het smalle biesje aan de randblokken en daarna het geheel aan de top. Dan kan ik toch iets meer controleren. Ik kan dan namelijk meer zien dat de lijntjes doorlopen. En natuurlijk ga ik dan ná het spelden maar voor het naaien eerst controleren. So far so good...

1 opmerking:

  1. Wat een pech! Ik ken het. Het probleem zit hem (allicht) bij de schuine naden. Ik zou de middelste stukjes er weer uithalen en opnieuw naaien en dan alles goed spelden. Zo heb ik het probleem bij mij opgelost. Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...