donderdag 11 februari 2021

Een sneeuwpop maar dan even anders....

Standaard heeft een sneeuwpop twee of drie bollen, een wortel als neus en kooltjes als ogen,
dat laatste is anno 2021 al een beetje lastig...


Maar je kan het sowieso al heel simpel een beetje anders maken...zet m op z'n kop!


Het kan natuurlijk ook anders....geen pop maar een heleboel bollen als rups.
 


Ook koude soortgenoten als de pinguïn kun je heel leuk namaken!


 


En zo goedmoedig als de standaard sneeuwpop er qua uitstraling uitziet, zo nors maar ook hip ziet de volgende sneeuwpop er uit... als een hippe punker.





En hoe schattig zijn deze vier poppen...opa en oma met de kleinkinderen. Let ook op het mooie antieke mutsje dat oma op heeft.





Maar heel knap gemaakt vind ik de Harry Potter look a like!

Wie de boeken gelezen heeft herkent onmiddellijk Hedwig de uil, de cape en de shawl in de kleuren van Griffoendor  doen de rest.



Met de huidige slecht plakkende poedersneeuw is het lastig maar wie nog wat inspiratie zoekt heeft hier best wat ideeën. 

3 opmerkingen:

  1. These snowmen and the penguins and the caterpillar brought me a chuckle and a smile. What creativity!:)

    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ben jij de creatieveling die de sneeuwpoppen heeft gemaakt? Echt prachtig bedacht! Persoonlijk is de 'Harry Potter' mijn grootste favoriet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, nee ik heb de poppen niet gemaakt. Vond ze op het internet. Had ik er misschien even bij moeten vermelden. En die Harry Potter is inderdaad geweldig!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...