maandag 15 maart 2021

In het verdomhoekje....

Deze quilt is al heel lang gepatched.... maar het quilten duurt heel lang.



 Logisch als je het quilten maar uitstelt. Het ligt al tijden in een kast in een ( verdom)hoekje. En dat komt simpelweg omdat ik eerst een grote klus moet doen voordat ik kleine klusjes kan afmaken. 



Omdat je met het quilten vanuit het midden moet werken kan ik niet om het grote zwarte vlak boven in heen. Dat is nu eerst aan de beurt maar ik vind het best wel tricky om dat grote vlak in te vullen. Hier gebruik ik weliswaar een goede lange quilt liniaal in combinatie met het sjabloon. Maar het is toch een beetje gok werk en hopen dat je met het raster er omheen goed uitkomt. Maar het is in ieder geval weer uit de kast en is dus de eerste stap gezet.,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...