woensdag 31 maart 2021

Humor op de woensdag....plus lente foto's


 


Deze foto's maakte ik afgelopen dinsdag toen het echt lenteweer was en ik bij een huis langs liep waar een enorme magnolia boom in bloei stond.





Ik maakte een praatje met de eigenaresse en ze vertelde me dat ik eigenlijk een paar dagen te vroeg was, met een dag of drie zou de boom op zijn mooist zijn.





Ik moet het maar aannemen van haar maar ik vond de boom nu al heel erg mooi ondanks dat inderdaad veel knoppen nog dicht zaten. Maar ja, nu is er een mooie blauwe lucht op de achtergrond. En dat is ook wat waard...




En zoals het nu lijkt is het weer over een paar dagen heel anders dus......knipte ik vandaag mooi een paar mooie magnolia bloemen.

#wheremagnoliagrows

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...