maandag 8 maart 2021

De toverbal rolt uit....

Een gemêleerde bol vind ik altijd fijn om mee te haken of breien. Het is altijd een verrassing het het uitpakt. Je weet weliswaar soms doe het draadverloop is, bijvoorbeeld




van zwart naar grijs en van grijs naar zacht rood tot bordeaux rood maar hoe de kleuren zich stapelen in de shawl is niet voorspelbaar maar hangt of hoeveel steken je opgezet hebt  en welk patroon of steek je gebruikt.



 

Tot nu toe ben ik erg blij en tevreden met het resultaat van de granny shawl. Omdat ik al eerder dit patroon haakte met hetzelfde aantal steken weet ik dat ik het driemaal kan omslaan en dat het heerlijk draagt. Het is weliswaar een ander merk maar met ongeveer dezelfde hoeveelheid wol. 

Voor deze shawl gebruikte ik van het merk Lang Yarns de bol Jawoll Magic Dégradé in de kleur Koraal, 75% scheerwol en 25% nylon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...