zondag 19 januari 2020

Weer een boek aan mijn lees challenge toegevoegd....


De engelenmaker van Stefan Brijs,




was een boek dat bij mij geen enkel belletje deed rinkelen.
Zowel de schrijver als de titel waren mij onbekend tot ik het las in de Hebban top 1000.

En heel lang, tijdens het lezen vroeg ik mij af, waarom het zo hoog op de lijst staat.
Ik kwam er moeilijk in en legde het heel vaak weg. Geen boek, voor mij dan, dat je open slaat en niet meer weg kan leggen en dan uiteindelijk met een diepe zucht van voldoening dicht slaat.

En toch zit het wel ingenieus in elkaar. Uiteindelijk vallen alle puzzelstukjes op zijn plek en laat het zien dat kennis een macht is die niet in verkeerde handen moet vallen.

Meer lezen over de Hebban top 1000?

Klik dan Hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...