zondag 5 januari 2020

Het eerste boek van het jaar is uit....


Hoewel ik in 2019 beduidend minder boeken las,




dan in 2018 lees ik nog steeds graag en met veel plezier.

Het eerste boek van het jaar is al weer uit en is een stand alone boek van Lucinda Riley: de Orchideeëntuin. ( dit boek is eerder uitgegeven onder te titel "Terug naar Whartonpark")
Ze brak door met de zeven zussen serie maar haar stand alones mogen er ook zeker zijn!

Ook dit boek van haar speelt zich af in verschillende landen, tijden en met diverse hoofdrolspelers waartussen het verband nog moet blijken. Het is mooi beschreven zowel in de relaties tussen de personen maar ook de omgevingen in de verschillende landen zijn sfeervol neergezet.

Mijn Hebban reading challenge voor 2020 heb ik ook dit jaar weer op 75 boeken gezet. 
Ik zie wel of het gaat lukken. In 2018 las ik 85 boeken en vorig jaar slechts 64. Een belangrijke reden voor dat kleine aantal boeken ligt zeer waarschijnlijk in het feit dat ik begin 2019 een fotocamera kocht en daarmee ook vele uren op pad ging waar ik anders op de bank een boek las.

#hebbanchallenge2020 #tijdtekort #tijdverdelen


2 opmerkingen:

  1. Mooi aantal gelezen boeken. Ik in 2019 91 en in 2018 70. Ik heb de laatste maand van het jaar veel Netflix gekeken en minder gelezen vanwege constant opnieuw weer een verkoudheid te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een fiks aantal boeken! Tja het is altijd lastig om keuzes te maken, vrije tijd is meestal maar beperkt. Succes met je verkoudheid! ( Op naar de lente!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...