dinsdag 13 november 2018

Social Sofa....

In mijn vroegere woonplaats Ens stond een mooi bankje, een social sofa,
gemaakt, gemozaïekt, door dorpsbewoners op een aangekochte betonnen bank.





Toen ik laatst een wandelingetje maakt bij de Worp, vlakbij het pontje over de IJssel naar Deventer, zag ik een soortgelijk bankje.






Van de makers, ontwerpers en achtergrond weet ik helemaal niets maar wel dat het erg mooi gemaakt was en er heel mooi stond op deze locatie.






Met een meertje, een boom en een mannetje dat een hond uitlaat...





Een klein goudvisje en een zwaan zwemmen in het water.





En ook op de achterkant is wat leuks te zien!




Waar voor neemt deze hardloper de benen ???

3 opmerkingen:

  1. Hallo, ja mooi he?! Staan er nog 12 in Deventer. Zijn allemaal gemaakt bij Sallcon in Deventer. Deze staat er nu een jaar een half denk ik. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Johan, als ik google vond ik niets over ontwerpers. Weet jij dat wel? Ik weet nu wel weer iets meer in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...