donderdag 15 november 2018

Herfst......


Bomen in alle gradaties van nog bijna vol in blad tot al vrijwel kaal....




En dan ook nog in allerlei kleurschakeringen van groen, geel, bruin tot rood....

En ook dit vond ik een mooi plaatje.... een wortel van een enorme boom die gedeeltelijk boven de grond te zien is. Mooi hè?




Als een wrat boven de grond.

Ook dit doorkijkje naar het bruggetje vond ik erg mooi.





En hieronder het mooie kasteeltje omringd door water en grote bomen in herfsttooi...






Hieronder hetzelfde bruggetje iets dichterbij...






Alle foto's zijn afgelopen weekend genomen op Landgoed oud Poelgeest in Oegstgeest.

4 opmerkingen:

  1. Sinds een aantal weken valt mij op dat er bovenin de balk voor je blognaam de zin "niet beveiligd"staat. En als ik een reactie plaats wordt dat zinnetje dus rood. Vorige week heeft iemand hierover geblogd en uitgelegd hoe je dat kan herstellen. Ik heb het gelijk gedaan en als het goed is staat het bij mij niet meer voor mijn blognaam. Ik weet jammer genoeg niet meer wie de tip heeft doorgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt, ik heb er eerder wat over gelezen maar niets mee gedaan. Nu heb ik het aangepast. Weet jij hoe het komt dat ik geen mail meer krijg als iemand een reactie plaatst? Eerder kreeg ik dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annemieke, ook daarvoor moet je naar instellingen en dan e-mail aanklikken en dan zie je ë-mail met reactie bericht, eerst je e-mail even opnieuw intypen en dan instellingen opslaan. Als het goed is, dan is het voor elkaar. Iemand had erover geblogd, maar weet niet meer wie. Ik hoop dat ik het goed heb onthouden *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je even testen of ik het goed gedaan heb Ineke, door een reactie te plaatsen?

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...