dinsdag 10 januari 2012

Kubusjes borduren

Op de handwerkbeurs  in Zwolle kocht ik een patroon dat mij wel aansprak. Ik vind borduren erg leuk maar was een beetje klaar met landschapjes en allerlei andere tafereeltjes...





Ik hou wel van strakke en geometrische patronen. De kleuren heb ik aangepast aan de kleuren van de huiskamer althans de kleuren die ik toen van plan was te nemen.....




Ik koos drie kleuren grijs en drie kleuren rood. Vooral dat laatste was nog lastig. In rood is het moeilijk om een kleurenverloop te kiezen als je het wel bij helder rood wil houden.....

Inmiddels is mijn huiskamer wit met grijze meubelen en rode accessoires maar het borduurwerk is nog niet af.... 

Gaat dat lukken in 2012?

Morgen een foto van de vorderingen tot nu toe.....

Groeten Annemieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...