maandag 12 april 2021

De nieuwe kolshawl is klaar....

Een tijdje geleden begon ik aan een shawl van een bol die ik al heel lang in huis had.




Ik had er eerst een ander plan mee maar ik zocht iets simpels om een shawl te maken met de kleuren die passen bij mijn werkkleding, rood en zwart. Een bol met gemêleerd garen geeft altijd een leuk effect én de grannysteek is snel en simpel! Vandaar dat deze bol een andere bestemming kreeg. 





Ook de keuze van een kolshawl was niet helemaal toevallig want vanwege de veiligheid mag een shawl eigenlijk niet. En dat heeft weer te maken met machines en losse uiteinden van de shawl. Maar omdat ikzelf helemaal niet met machines werk maar ook geen problemen wil met andere collega's of degene die op de regels toezien koos ik voor deze shawl zonder losse uiteinden: de kolshawl. Iedereen blij, en ik het meest want het kan best koud zijn op de plek waar ik werk. 




 HIER vind je meer info over het patroon en het materiaal wat ik koos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...