maandag 6 april 2020

De shawl is van....


de pennen af!
En dus is ie klaar, qua breien in ieder geval.




Overigens niet helemaal mijn verdienste, mijn moeder hielp mee. 
Aanvankelijk toen ik er was breide we samen ieder om en om en dat ging al supersnel: was de één het even zat dan ging de ander verder. Maar er waren nog wel een paar decimeter te gaan en mijn moeder bood aan om dat laatste te doen.






Mijn volgende bezoekje was al enige tijd geleden gepland maar de coronacrisis gooide roet in het eten. En omdat ik vermoed dat het nog wel even gaat duren eer ik weer naar 't Zand kan gaan heb ik mijn ouders maar gevraagd om er een postpakketje van te maken. En eenmaal uitgepakt moest het alleen nog afgekant en afhechten...





En dat laatste was een peulenschilletje want hoewel het héél veel streepjes zijn is het met een gemêleerde bol met een lang kleurenverloop in combinatie met een effen draad die steeds meegenomen wordt zijn er niet veel draadjes om af te hechten.  

Nu nog blocken en over de lengte aan de zijkant dichtnaaien zodat de shawl smaller wordt en alleen nog de tricotzijde zichtbaar is.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...