vrijdag 10 april 2020

Blocken op de blokken...


Vorige week vertelde ik al over mijn streepjes shawl, die ik aan het afwerken was.




nu was het tijd om het te gaan blocken ( wat vroeger gewoon opspannen heette)  en daar had ik een soort foam puzzelblokken voor bedoeld. Helaas was de shawl nét iets breder dan één blok en moest ik dus twee blokken naast elkaar gebruiken en kwam daardoor dus lengte te kort. Ik heb het opgelost door onderaan dikke dubbelgeslagen handdoeken te gebruiken.





Maar eerst heeft de shawl twee uurtjes in een badje met euchalan gelegen dat maakt het lekker zacht... en daarna was het vast spelden aan de beurt. Dit is best een tijdrovend klusje...





Hier zie je het resultaat van het blocken...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...