zaterdag 1 februari 2014

Echte winterbloemen....

.... dat zijn voor mij Amaryllissen!





Ik kocht ook wel eens een bol, maar dit jaar niet.






Dit jaar gewoon een "bos" gekocht, dat wil zeggen drie stelen en nog een klein eucalyptustakje.






Maar met drie stelen heb je, nu ze allemaal bijna uit zijn, wel een vaas vol!






En nog twee knoppen nauwelijks open, dus daar ga ik nog lang plezier van hebben....






Prachtige, statige bloemen vind ik die amaryllissen.






Een plaatje toch, zo'n detail??






Nog een kiekje van opzij....






En nog een laatste in vol ornaat...

Dit weekend ga ik niet alleen genieten van mijn bloemen maar ook four-patches naaien, een laatste ster naaien, borduren aan iets nieuws én haken. Dus vervelen is er niet bij...

Nog een goed weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...