vrijdag 31 januari 2014

Voor mijn eigen Rupsje Nooitgenoeg.....

Ken je het verhaal van Eric Carle's Rupsje Nooitgenoeg??






Een mooi boek dat niet mag ontbreken in een kinderkamer! *
Maar ik ga mijn eigen Rupsje maken....







Ik bestelde bij WOLPLEIN van Phildar Coton 3 de kleuren Ceder ( kleur 55), Menthe ( kleur 59) en Rouge ( kleur 84).


En bij STIP EN HAAK kocht ik het patroon van Rups Roos,





om mijn eigen Rupsje Nooitgenoeg te haken.



En samen met het boek is de knuffel dan een mooi verjaardagscadeau voor mijn neefje Sepp!

* verplichte kindervakliteratuur in het rijtje van Pluk van de Petteflet ( Annie M.G. Schmidt),  De mooiste vis van de zee 
( Marcus Pfister) en De GVR 
( Roald Dahl)

3 opmerkingen:

  1. Het boek van Rupsje Nooitgenoeg ligt hier ook voor kleindochter,maar om daar ook een rups bij te maken is erg leuk!
    Ook met de andere boeken zijn onze kinderen 'groot' geworden.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...