woensdag 1 januari 2014

Bonnie's Mysterie Celtic Solstice opgelost...!!!

Tot mijn verbazing zag ik dat oplossing van de mysterie van Bonnie Hunter van morgen online stond!





Wat een verrassing!
En dat terwijl ik dacht dat er nog wel één of misschien wel twee opdrachten bij zouden komen...


Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het heel mooi vind zoals zij het uitgedacht heeft!
Hier boven zie je één van de twee blokken die samen die layout vormen.
Ik heb alleen steeds 50 % van de kleine versie gemaakt maar zie nu ( om geen halve blokken te krijgen) dat het beter is om ongeveer 75% te maken. Ik kan dus nog even vooruit!

Voor wie het geheel wil zien hier de link:



Ik ben erg benieuwd naar de update, maandag op haar site, van de eerste resultaten. 


Het was  super leuk om mee te doen met de mysterie!
Het was wel de eerste maar zeker niet de laatste keer!
Ik heb veel geleerd: nieuwe technieken en nieuwe patroontjes.
Veel gezien: nieuwe blogs en foto's van voor mij nieuwe quilters!

Dit smaakt naar meer!


3 opmerkingen:

  1. De allerbeste wensen voor 2014.
    Wat gaaf dat Bonnie de mystery onthuld heeft. Ik zag het vanmiddag ook! Mooie quilt. En, tja, ook ik ga meer blokjes maken.
    groetjes, ingridr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2014, en bedankt voor de tip via quiltenstartpagina. Ik zat me al te verheugen op het volgende deel, maar met een rustig hart kan ik nu de delen die nog moeten afmaken. Maak een kleine, maar toch nog genoeg werk te doen, haha.
    groetjes, Nel N.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...