dinsdag 21 januari 2014

Larkfootstich en terugblik Blue Monday....


Nadat ik het garen voor de kol voor schoonzus Danielle had besteld ben ik gelijk van start gegaan!






En die Phil Coton 3 van Phildar haakt werkelijk perfect!
Zeker in combinatie met mijn nieuwe haaknaald, nr.3 van Lana Grossa ( softgrip).




Ieder kleurtje komt 2 toer achter elkaar voor en wordt straks, als ik alle 5 kleuren gebruikt hebt gespiegeld nog een keer terug met wederom 2 toer.



Het patroon, de larkfootstich staat HIER heel duidelijk beschreven mét foto's en tekst op de site van Wieke van Keulen.

Ik hoop dat het wordt wat ik er van verwacht....!




De kleurkeuze van de shawl is gebaseerd op bovenstaand stedenquiltje.



****


Om nog even terug te komen op mijn oproep voor blauwe blogberichten op Blue Monday: wat een geweldig leuke reacties. En wat een gevarieerde onderwerpen op de foto! Van een zwangere buik in een blauw shirt voor een aanstaand kleinkind tot blauwe druifjes. En van een blauw theeservies tot boeken met  blauw in de titel. Om nog maar te zwijgen van de prachtige blauwe quilts. Iedereen bedankt voor het mee doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...