dinsdag 25 februari 2014

Het kan mij niks meer schelen.....

Al ruim 12 jaar werk ik bij een bedrijf waar meer dan 95% man is.... en handwerken doe je dan niet zo snel in een volle kantine! 








Tot afgelopen week!
Ik dacht.... ze kunnen me wat, ik trek mij nx aan van de opmerkingen die ongetwijfeld volgen....
En ja hoor: "Ben je aan het punniken?" toen ik mijn mandjes aan het haken was. En er werd een beetje lacherig gedaan...
Maar al snel was het stil en was ik lekker aan het werk.


( foto van ECHT STUDIO, daar kun je ook het gratis patroon vinden)



Vandaag zat ik aan een andere tafel in de kantine en toen klonk er op eens een andere vraag van één van de mannen:
Kun je voor mij niet iets haken?
Dat mandje, waar ik net de bodem en nog maar een paar centimeter rand van klaar had leek net op een petje( ik weet niet hoe je zo'n Afrikaans hoofddeksel noemt) en dus bestelde deze collega ( met Afrikaanse roots) 2 "petjes" :
één met de kleuren van de Hollandse- en één met de vlag van Sierra Leone!




Kijk dat vind ik nou leuk!
Ik had daar wel oren naar, nu nog op zoek naar de juiste kleuren garen.
Wordt vervolgt....

5 opmerkingen:

  1. Ha, nog even en je kunt je eigen bedrijfje binnen het bedrijf beginnen. Haken op bestelling, leuk joh. En knap dat jij je niks aan trekt van al die mannen en gewoon begonnen bent te haken in de pauze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep super meid, dat je werk gewaardeerd wordt, veel plezier in je middagpauzes knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke reactie!!! Wie volgt???
    succes met je haakwerk-'t wordt erg leuk.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar! Heb wel eens zitten breien en dan wordt er ook raar gekeken. Gewoon lekker doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik neem af en toe ook mijn handwerk mee om in de pauze wat te frutten.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...