maandag 17 december 2018

Bijzondere deuren....(3)

Deze zwaar ogende deur fotografeerde ik in Marrakesh, afgelopen september. 




Mijn oog viel er op in de straat waar ook de tuinen van Majorelle waren.
Een bezienswaardigheid daar in de stad. 




Hier een detail. ik weet niet of de deur helemaal van zwaar metaal is of alleen een metalen plaat op een ondergrond is. Robuust ziet het er in ieder geval uit.

Bij het zoeken naar mooie deuren op internet zie ik soms ook heel apart deurbeslag. Hier een mooi voorbeeld ( die dus niets te maken heeft met de Marokkaanse deur.)



1 opmerking:

  1. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    ฮอลิเดย์พาเลซ

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...