maandag 20 november 2017

Regiodag Het Gooi in Bussum....

Voor de tweede keer bezocht ik de regiodag in Bussum.


 Yvonne en Sandra


Natuurlijk is het altijd leuk om een regiodag te bezoeken maar voor mij is het extra leuk omdat ik het kan combineren met een bezoekje met mijn zoon die daar woont. Deze dag is georganiseerd door Yvonne en Sandra. Dit keer stond met maken van een scharenmapje op het programma. En die had ik nog niet! En als het net zo handig is als het naalden- en speldenmapje dat ik heel vaak gebruik, dan ga ik er voor!  




Het was een niet al te moeilijk techniek met paper piecing en leuk om te doen!
Op onderstaande foto kun je zien hoe het er uitzag in het begin stadium.





Inmiddels ben ik wel verder maar is het nog niet af. Zodra het af is laat ik weer een foto zien.

Er was ook een leuke show en tell en daar heb ik ook foto's gemaakt die ik nog even moet uitzoeken voor plaatsing.

Ook werd de nieuwe datum voor de volgende regiodag Het Gooi in Bussum bekend gemaakt: 20 maart 2018!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...