zondag 26 november 2017

Boeken, boeken, boeken....

Ik lees graag en veel!





Mijn ideale weekend, of vrije dag, is dan ook het liefst gevuld met boeken lezen.
Oké lekker uitslapen, wat handwerken of gewoon wat gezelligheid is natuurlijk ook fijn maar lezen is toch wel een hobby waar ik al bijna 44 jaar plezier van heb. 

Sinds ik een abonnement heb op Storytel en ik dus meer luister dan lees is het aantal boeken dat ik per jaar lees wel enorm toegenomen. Las ik vorig jaar nog 15 boeken, dit jaar heb ik er ( tot nu toe) al 54 "gelezen".  Reden dus om niet zoals in 2015 en in 2016, mijn boeken lijst te presenteren eind december, maar voortaan aan het eind van de maand om te voorkomen dat de lijst ellenlang gaat worden.

Eind november komt ie online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...