vrijdag 31 mei 2013

Foutje in nieuwe Quiltnieuws....

Staat mijn naam een keer in het Quiltnieuws (blz.24), is het bij een quilt die ik niet gemaakt heb......







De quilt die afgebeeld staat is gemaakt door Jenny Boekema.
Het maakte onderdeel uit van ons eerste Quiltkwebbel project van de bee uit Zwolle.
We kochten een aantal Jelly Rolls en verdeelde die onder onze groep. Iedereen maakte daar iets anders van en was vrij om stof toe te voegen. 
Dát verhaal heb ik gestuurd aan de redactie, ik denk al twee jaar geleden, na de oproep om quilts gemaakt van Jelly Rolls. 
Ik deed er veel foto's bij van alle bee leden maar kennelijk is het toch niet helemaal goed gegaan.

Dus ere wie ere toekomt: de quilt is van Jenny!


In dat project maakt Antineke deze quilt :






En Lon de volgende:






Allemaal anders met dezelfde stof als basis!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...