donderdag 9 mei 2013

Top klaar!

Nee niet van mij want dat schiet niet op maar Quiltkwebbel Fieke heeft de top van haar sterrenquilt klaar!




(foto gemaakt door Lon)


De top is gemaakt met malletjes van ruiten en hexagonnen in allerlei soorten roze. Daarnaast heeft ze haar blokken en sterren ook nog gerangschikt op licht en donker. Dat resulteert in een mooi verloop van licht naar donker van het midden uit.



( foto gemaakt door Lon)



Het leuke vind ik altijd dat ik altijd stofjes zie die ik in eerste instantie niet zou selecteren omdat ze bijvoorbeeld te rood zijn. Maar Fieke gebruikte ze wel en ze passen er perfect tussen.


Wil je meer eerdere  foto's zien van deze quilt kijk dan HIER en HIER.

3 opmerkingen:

  1. Schitterend! Mijn sterrenquilt ga ik waarschijnlijk uithalen en meer lichte blokken ertussen doen na het zien van deze quilt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Compliment aan Fieke. Hééél erg mooi geworden!!! En inderdaad een gedurfd (maar mooi resultaat) kleur gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...