maandag 9 mei 2016

Weer terug naar het gewone leventje....

dat was wat er vanmorgen gebeurde toen de wekker om 6 uur af liep...en ik na twee







weken vakantie weer op het werk verwacht werd. En weet je dat ik helemaal moest zoeken hoe ik mijn wekker weer ingesteld kreeg op mijn mobiel???

 Maar ik kijk terug op een leuke en vooral afwisselende vakantie. Zo bezocht ik het eerste weekend mijn ouders en ging de volgende dag naar hun optreden in Schouwburg het Park in Hoorn waar zij beide speelden in het Noord Hollands Ouderen Orkest. De schouwburg gelegen aan het IJsselmeer had een adembenemend uitzicht.
En natuurlijk was het leuk om mijn ouders weer eens te horen spelen!





Vervolgens ging ik drie dagen op stap met mijn vriend die vrachtwagenchauffeur is. Geweldig dat ik mee mocht en het slapen in een vrachtwagen is niet goed voor mijn nachtrust maar wel een hele belevenis! Ondanks het vaak slechte weer genoot ik van het uitzicht en de natuur in voornamelijk Duitsland...






En als de chauffeur zijn ogen op de weg moet houden, kan ik mooi wat haken en ook dat gaat prima in een vrachtwagen!





Grote glooiende velden met koolzaad daar genoot ik van!






Vooral de afwisseling met andere velden zorgde voor een vrolijke lappendeken van kleur!






En ach.... vaak regen en donkere luchten zorgen ook voor een mooi schouwspel....







Eenmaal thuis pakte ik het quilten weer een beetje op en werkte aan mijn replicaquilt, maar daarover later meer...






Ook deed ik met zeer leuk gezelschap een ouderwetse spelletjes avond het de Deventer uitvoering van het monopolyspel. Erg leuk ondanks dat ik flink werd ingemaakt. Reactie van moeder daar op: Ja logisch, zij zijn allemaal bekend in Deventer, jij niet! 






Helemaal de smaak weer te pakken van het quilten ( met de hand) van mijn Jelly Roll quilt. Ik bestede hier menig uurtje aan in mijn vrije weken!





De tweede helft van de vakantie werd het mooi weer en genoot ik van de zon en de bloemen in mijn tuintje!







Bas, de jongste zoon woont in Utrecht en dat was een leuk dagje uit voor mij in hun gezelschap!
Lekker de stad in en weer samen bijkletsen. Ook maakte hij op mijn verzoek veel foto's van mijn gehaakte kippetje maar die liet ik gister al zien! 






Maar ik kiekte hem ook!





En zoals eerder al gemeld maakte ik dit kippetje af. Weer iets van mijn to do list af!






En op de allerlaatste zondag van mijn vakantie was het moederdag en werd ik zeer lief verrast door twee lieve meiden ( en hun vrienden) omdat het toch ook een beetje "stief"moederdag was. Lieffff!






En als allerlaatste aktiviteit in de vakantie stond ik gister 3 kwartier te genieten van de ondergaande zon bij het "huisje"langs de N50. Ik ging er speciaal heen om er foto's van te maken. Was ik al heel lang van plan maar nu kwam het er van!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...