vrijdag 13 mei 2016

Alle kleurtjes in gebruik....

nadat ik aanvankelijk maar twee kleurtjes gebruikte 




( de reden kun je een paar dagen geleden terug lezen)





heb ik nu van alle 5 de bolletjes in gebruik en er een vierkantje van gemaakt....






als je de slag eenmaal te pakken hebt is het ook een makkelijk blokje om te haken.
Uit leg ( tekst én foto's) staat HIER op de site van Mango Tree Crafts.





Inmiddels ben ik er wel uit dat ik niet alleen maar blokjes ga haken maar het een beetje afwissel met allerlei randjes en andere steken. De Scheepjes CAL 2016, Last dance on the beach, heeft tot nu toe al leuke patroontjes en steken. Omdat ik ook een quiltster ben heb ik niet zo de neiging om een deken te gaan haken maar vind ik het wel leuk om nieuwe steken te leren. De stersteek van week 2 is er zo één. Daar kan ik vast wel iets leuks mee doen!




Het mandje met de katoentjes....




En de eerste blokjes die ik maakte toen ik maar twee bolletjes mee had....

1 opmerking:

  1. De blokjes zien er mooi uit en ik ben benieuwd hoe je hier mee verder gaat.
    Gezellig weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...