zondag 10 april 2016

Op mijn verlanglijstje....corner to corner steek (C2C)


....staat nog een nieuwe steek die ik wil leren: de corner to corner ( C2C) steek.





Ik zag het al een hele poos geleden bij JELLINA .
Zij ontwerpt prachtige shawls, tassen en nog veel meer en veel ontwerpen van haar zijn favoriet.


Ook heb ik het garen al heel lang in huis, ik kocht het een ruim een half jaar geleden in Turkije maar wilde eerst wat andere dingen afmaken.


De laatste shawls die ik maakte waren in een makkelijk granny stripe steek en nu wilde ik wel weer iets anders!



Op you tube vond ik een duidelijk Nederlands gesproken filmpje van Wolplein.

Aan de hand daarvan moet het wel gaan lukken denk ik!





Zodra er wat resultaat is laat ik dat zien!


Overigens is het niet het eerste idee dat ik op doe op de site van Jellina.

Ik maakte haar Blue wave shawl ook al eens eerder maar probeer er altijd wel een eigen draai aan te geven door andere kleuren en materialen te gebruiken en de vorm van de shawl nét iets anders te maken.




HIER vind je meer info over de shawl, het garen en een link naar het patroon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...