dinsdag 19 april 2016

Boeken .... David Baldacci


Je hebt mannen thrillers en vrouwen thrillers....





althans, zowel mannen en vrouwen hebben zo hun voorkeuren!


Gaat het in thrillers voor ( door?) vrouwen vaak over relaties en liefde, hier gaat het over de CIA en FBI en geld en macht.

Nog nooit eerder las ik een boek van deze schrijver ondanks dat ik er vaak mijn ( mannelijke collega's over hoorde vertellen) Maar nu wilde ik het toch eens proberen.

Het duurde lang ik een beetje de smaak te pakken kreeg van het boek, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat het in de begin periode van het boek niet lukte om regelmatig te lezen.

Maar voor een eerste kennismaking ben ik wel positief al heb ik niet de neiging ( en dat heb ik van sommige andere schrijvers wel!) om gelijk maar alle boeken van die auteur te lezen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...