zaterdag 9 april 2016

Niet dat ik niets te vertellen heb....

Sterker nog!








Er is een shawl af...... er zijn allerlei nieuwe technieken en projecten die gestart zijn MAAR....

Ik heb een probleem met de foto's op mijn telefoon!
Ze zijn er wel maar willen er niet af....

En een berichtje zonder foto's is zo kaal.....

Ik zal de technische redenen achterwege laten maar het komt er in het kort op neer dat mijn telefoon omdat ie te vol is, niet doet wat ik wil en wat ie zou moeten kunnen!

En omdat Annemieke en gadgets geen gelukkige combi zijn kan ik even niet verder....


Zodra er weer wat meer te zien is meld ik mij weer!


Omdat er wel veel oude foto's op mijn pc staan maar een vrolijk lente fotootje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...