zondag 2 augustus 2015

Voor het eerst weer....

....sinds maanden heb ik weer iets quilterigs gedaan.





En dan nog op kleine schaal.... weer twee kleine driehoeken gemaakt voor mijn charmquilt.






Waar ik al ontzettend lang mee bezig ben. Maar eens moet ie afkomen niet waar?






Deze blauwe is willekeurig bij elkaar gezocht maar de andere zijn de restjes van de replicaquilt. 
Oók nog een UFO. Maar ik vind het wel leuk om dan die stofjes bij elkaar te gebruiken. 






Dit lijkt mij ook wel een leuk setje... maar moet nog getekend en geknipt worden.





Ook wel een mooie combi!


En als je er even voor zit heb je ook zo maar een driehoek af!
Maar ja... zo gaat het zo vaak.


En voor wie de term charmquilt nieuw is: dat is een quilt waarbij je één vorm kiest ( in mijn geval halve hexagonnen) en dat dan verwerkt met 1000 verschillende lapjes.
999 verschillende en 1 dubbele!

Hiermee dus ook de uitleg waarom het zo lang duurt voor deze quilt af is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...