maandag 31 augustus 2015

Rondje Flevoland ...(2)

Tijdens een lekkere zomeravond vorige besloot ik toch een stukje te gaan lopen.




Het werd een loopje naar de Ramspolbrug over het oude fietspad langs de oude N50 naar Kampen, vanuit Ens niet eens zo ver maar genoeg om veel moois te zien.





Eenmaal op de Ramspolbrug heb je een mooi uitzicht.  Naar één kant dan, de kant op van Vollenhove zeg maar, want de andere kant is helaas niet zichtbaar door alle verkeersmiddelen op de brug zelf.





Die avond was er slecht weer op komst maar dat resulteerde tijdens de wandeling alleen maar tot mooie wolkenpartijen, soms aangelicht door de zon. Mooi!





Een kijkje richting Kampereiland...



Een blik op het kassengebied rondom Ens...






Omdat is tijdens het lopen pas besloot naar de Ramspolbrug te lopen en daarmee dus wat verder dan eerst de bedoeling was, had ik maar van één ding spijt tijdens deze mooie wandeling: dat ik mijn sandalen aan had en niet mijn wandelschoenen!

2 opmerkingen:

  1. Het is daar ook erg mooi bij jou in de buurt! Prachtige luchtfoto's!
    Als we binnendoor gaan naar Lelystad rijden hier langs en het is zo heerlijk weids.
    Ben je nog droog thuisgekomen?
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is het daar.... echt genieten... maar och arme op sandalen........Nazomerse groetjes van huis tot huis,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...