maandag 8 juni 2015

Veel nieuwe spulletjes....

Ik had mij voorgenomen 






om eens lekker te shoppen tijdens de haak- en brei picknick en kan wel zeggen dat ik geslaagd ben!

Hierboven een bol voor een hele simpele, snelle shawl. Maar als ik de korte beschrijving lees valt het kwartje niet direct dus daar moet ik nog even op studeren.... Ik kocht het bij ATELIER VAN MIJN ZUS





Deze dromenvangers zag ik al op de handwerkbeurs en nam ze dit maal mee!
Maar om het patroon en niet zo zeer om het garen pakketje. 
Ik pas ze lekker aan, aan de kleuren van mijn kamer en heb om die reden nog een paar extra ringen mee genomen. Ik kocht het bij de DE KETTINGKAST







Deze paarse kleurtjes van By Claire zagen er erg aanlokkelijk uit ( ook bij Atelier van mijn zus) voor een simpel zomers shawltje dat ik iemand kado wil doen die erg verzot is op paars! En natuurlijk een mooie manier om dit garen eens te proberen....






Ik viel direct voor de leuke hakende- en breiende kippetjes Fien en Pien van MARROT DESIGN!
Geweldig! En leuke kippetjes om een kopfoto van te maken voor mijn blog natuurlijk....

Dus naast de gezelligheid was het ook in een ander opzicht een succesvolle dag!
;-)

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht en weer genoeg om lekker aan de gang te gaan. Al er uit hoe de shawl gemaakt moet worden?
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, die arona is heel leuk. ik kocht hem vorig jaar, hij was toch nog maar op 1 plek in nederland te krijgen. Ik maakte er een sjaal van waarbij je 151 steken moest opzetten op een rondbreinaald. op deze link staat een plaatje van de sjaal. Als het dezelfde is en je komt er niet uit, mail mij dan even. http://www.signorawebshop.nl/c-2505265/linie-346-arona/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...