donderdag 18 juni 2015

In plaats van handwerken (en ergernissen....)

ben ik helaas met een ander klusje bezig: plamuren.





Niet echt mijn ding, ik handwerk liever.
Maar om mijn hobbykamer af te krijgen moet ik dus eerst even wat anders doen.
Het is niet anders....





Want natuurlijk zou ik veel liever gaan haken of gaan quilten!

Maar zaterdag krijg ik weer schilderhulp van mijn ouders en om te voorkomen dat ze niets kunnen doen moet ik natuurlijk wel het één en ander voorbereiden.
In een paar muren in het huis zitten wel duizenden kleine ( lucht)gaatjes in de betonnen muren. Is niet goed gevlinderd tijdens de bouw is mij verteld.
Toch wel apart dat het huis er al 42 jaar staat en ik de eerste ben die zich daar aan ergert?????

Dus..... kom maar op met dat plamuurmes!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...