donderdag 20 maart 2014

Voorjaarskriebels!

Ik kon het niet laten.....






 Met het mooie weer moest ik natuurlijk mijn kop foto vanmorgen boven mijn blog al wel veranderen!







Want zeg nou eerlijk.... besneeuwde bomen en sneeuwpoppen ..... dat kan echt niet meer op 20 maart...







Het is natuurlijk té mooi weer vandaag....!






Lammetjes en bloemetjes die zijn meer op zijn plek!







Maar weer je nou zo jammer is.....






.... vandaag moest ik de hele dag werken.






En morgen, als de temperatuur zo maar weer 10 graden lager is, dan ben ik vrij!!



Maar weet je waar het ook helemaal lente is??

Bij BELEEF DE LENTE !

Op dit moment zijn er al 4 eieren bij de slechtvalk, de ooievaars heb er al 3!
Bij de koolmees wordt naarstig aan het nestmateriaal gewerkt en verschillende vogels zijn al betrapt terwijl ze de "voorbereidingen voor de eileg aan het treffen waren" ( netjes gezegd hè...?)

Hoe bedoel je LENTE???

1 opmerking:

  1. Mooi je nieuwe lenteplaatjes bovenaan.
    Helaas kan ik beleef de lente niet live volgen,alleen maar de filmpjes van wat geweest is.
    Waren de kippenfoto's duidelijk genoeg?
    gezellige dag morgen.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...